Картичка с бели ембосинг рози


Здравейте, 
Май пак се позагубих малко. Най-накрая реших да вкарам в действие най-новите ми печати на Martha Stewart, които получих наскоро. Много са красиви и детайлни.
Започнах да си взимам и печати, защото се уверих, че всяка една картичка, направена с печат става много по-различна. Печатите внасят друго усещане и превръщат някои картички в същинско произведение на изкуството. Но така и не се решавах да ги използвам до съвсем скоро. Все си мислех, че няма да се справя добре с печатите, но се оказа, че е много приятно и почти зарибяващо занимание. Все още обаче, най-голяма слабост са ми пънчовете.
Картичката направих за моя много добра приятелка, която имаше Рожден ден скоро. Използвала съм пънч на Xcut, а розите ги направих с бяла ембосинг пудра. Не са съвършени, но като за първи опити, това е.
Доста време мислих кой цвят е най-подходящият за това наситено червено, и накрая стигнах до този вариант (бебешко синьо). Мисля, че се получи сполучливо и много нежно, също като рожденичката. А най-важното е, че и самата тя си я хареса, което най-много ме зарадва.
Скоро ще има и още една картичка за друга моя близка рожденичка, така че отново ще има включване тези дни.
Все още се чудя и дали да не участвам в предизвикателството на Двете елши с друг проект, но в последния момент ще преценя.
А, за сега, хубав завършек на уикенда от мен!


Коментари