Бебешки албум - дневник

Здравейте,
Най-накрая намерих време да напиша една публикация за споменатия на няколко пъти от мен бебешки албум, който изработих за новороденото детенце на една моя приятелка. Преди няколко дни ѝ го подарих и я изненадах с него, така че сега вече няма проблеми да го споделя и с вас.
Отне ми доста време, някъде около два месеца, но това е защото не съм му отделяла внимание всеки ден, а само когато имах свободни минути, в които да се занимавам с направата му.






Самият албум представлява една обикновена папка-класьор за документи, която купих и облепих цялата в този розов картон. Върху него приших буквите от филц и залепих панделката и кончето. Цветето от филц също е правено от мен. Печатът с надпис diary е на Hampton art.
Албумът се състои от 30 страници, чийто текст съм взаимствала от други чуждестранни ръчно изработени бебешки дневници, а на места съм добавяла и редактирала някои неща.
За оформлението на страниците изпринтирах дигитални скрапбукинг елементи на Bel scrapnearestoreblog.blogspot.com, които изрязах и залепих навсякъде. Цветните хартии, които съм използвала не знам от чия колекция са, взех ги без опаковка.
Пънчовете, които съм използвала са на Martha Stewart; EK Success; Tonic; Heyda и Xcut. Общо взето, всичко, което имам и е подходящо за бебешки албум. Определила съм много места за снимки, отпечатъци от ръчичката и крачето на бебето, снимки от видеозон, добавила съм и един малък PVC плик с копче, в който може да си събира всякакви спомени и дребни неща.
Може да разгледате част от страниците. Събрах ги в шест снимки, за да е по-нагледно.







Това е част от съдържанието на албума. За по-подробен преглед на снимките на страниците, може да ги отваряте в нов раздел, където ще се виждат по-ясно и там може и да се увеличават.
Като цяло стана доста цветно и шарено, но идеята е, че е направен за бебе и все пак трябваше да е весело. Харесва ми, че има и много важни страници, отделени за прегледи при лекар, обхващащи цялото развитие на детето, таблица за ваксини и родословно дърво, което е направено от доста голям лист картон, който се разгръща и може да помести дори и снимки на хората от рода.
Общо взето, стана доста пълен и подробен на места, а най-хубавото според мен е, че папката позволява да се добавят и допълнителни страници, ако е необходимо, с повече снимки и неща, които съм пропуснала.
Дано да ви хареса и на вас. Всеки може да изработи такъв, но е необходимо доста свободно време, много търпение и внимание. И все пак, както е казано целта оправдава средствата, а това за мен е един много скъп спомен, който остава за детето, когато порасте и от него може да научи и разбере много неща за себе си. А най-малките и дребни, но важни факти и подробности като първата думичка, първото зъбче и т.н. се забравят с времето, ако не са отбелязани на момента.
Аз самата, съжалявам сега, че моята майка не е направила подобен и за мен, защото щеше да ми е много интересно и любопитно да го разгледам и да науча повече неща за себе си като бебе. Но едно време не е имало такива неща за съжаление.
И тъй като в приятелската ми компания се очаква, живот и здраве, още едно бебешко попълнение, съм решила да се захващам скоро с направата на още един албум. Той, обаче, ще е за момченце, така че ще е малко по-различен и в друга цветова гама. Ще се постарая да поправя нещата, които не съм направила добре в този и се надявам следващият да е още по-хубав и прецизен.





Коментари

  1. Здравейте, страшно много ми допада идеята ви за детски дневник. Точно нещо такова си представям, но има ли вариянт за изработка и в синьо :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, разбира се! За момченце ли ви трябва? =) Ако желаете, може да се свържете с мен на dess.v13@gmail.com

      Изтриване

Публикуване на коментар