Бебешки албум за Сияна

Здравейте,
Това албумче направих преди доста време, и ето, че най-накрая му дойде реда да ви го покажа. Голямо предизвикателство беше за мен, защото имах само една седмица на разположение, за да го направя. А, всъщност, пресметнато аритметично, се оказа, че от цялата седмица, която имах на разположение, го направих за два дни, тъй като през останалите или бях на работа, или имах други ангажименти, а в част от дните даже бях и на почивка, където какво мислите, че правих?... Да, носих си материалите с мен и дори там ми се наложи да творя! На това му се казва маниакална работа! Такова нещо не ми се беше случвало все още, но и до там я докарахме... Не се оплаквам в никакъв случай, защото въпреки всичко не се лиших въобще от удоволствията на ваканцията и успях да съчетая двете приятни неща.
На моменти си мислех, че това, с което се захванах беше невъзможно да се направи в срок, защото краят не му се виждаше. Нямаше как да откажа, защото моя много близка приятелка ме помоли да го направя за нейна, която прави погача на бебето си. Още повече, че и аз познавам въпросната мама.
И така се заех с този проект. Много по-различен от предишния, който като гледам в момента дори ми се струва смешен, но всяко нещо си има първи път и моят не е от най-сполучливите. И този не е съвършен, но се гордея с това, че направих сама абсолютно всичко - от кориците - до най-малките детайли. Дори реших за по-голяма здравина да зашия на ръка страниците към гърба. Много се забавлявах и ми беше страшно приятно да сътворя такъв албум. Със сигурност ще има още, поне докато оборудвам напълно всички мои приятелки! Надявам се с всеки следващ да се доусъвършенствам все повече и повече!
Това са част от страниците на албумчето:













Картичката към албума

Всеки лист от албума представлява джоб, в който съм пъхнала по един голям таг, на който притежателката може да записва спомени или да слага снимки, а отделно съм добавяла и малки тагове на всяка една отделна страница със същото приложение. Направих го от 20 страници. Размерът на албумчето не е много голям (мисля че беше 15 х 20 см) и поради малкото място за снимки, се постарах да създам колкото е възможно повече опции и варианти за поместване на всякакви спомени.

Използвала съм дигитални скрапбук-елементи от сайтовете:



Желая ви весели и приятни летни мигове!


Коментари