Картичка за хелоуин

Здравейте,
Ето ме пак с още една картичка за Хелоуин, която направих снощи, но нямах време да я кача, защото стана много късно. Това е може би най-бързата картичка, която съм правила досега. Стана много бързо и леко. Всичко се подреди от само себе си с голяма леснина. Сигурно, защото следвах скеча на Retro sketches и за пръв път ми се получи с точност да действам по предварително зададена схема. Не знам за вас, но аз винаги тръгвам с някаква определена идея, която после се променя много пъти и накрая излиза нещо съвсем различно от това, което съм очаквала. Така е и със скечовете. Колкото и да се старая да се придържам към някакъв определен, така и не ми се получава. Но ето, че тук стана!
Картинката е на Milk coffee и е безплатна. Може да погледнете в блога им за нея и още много други, които са страшно сладки! Със сигурност имам още доста забележки по оцветяването, но се надявам да се изгладят с времето.
Бързам да ви я покажа:




Ще я включа в:

До скоро! =)






Коментари