Снежни кутии за подаръци

Здравейте,
Явно Коледа все още не е приключила за мен, а и както писах вече, имам страшно много неща, които не успях да покажа навреме и реших, че въпреки всичко никога не е твърде късно за това. 
Вече ви показах тези украшения за елха, но така и не публикувах по-хубавата част от подаръците, т.е. тяхната опаковка. Страшно много ми харесва да правя опаковки на подаръците, които подарявам и ми доставя изключително удоволствие да ги аранжирам. Така направих ето тези кутии, в които сложих играчките от глина:







Сложих глинени декорации и на самата кутия. Страшно много съм доволна от пудрата за ембосинг на Stampendous, с която направих снежинките на кутиите. Станаха страшно нежни и блестящи. Разбира се, най-голямата ми радост беше от това, че много се харесаха и успях да зарадвам моите приятелки!  Така като се замисля, тези кутии са актуални за подаръци не само за коледните празници, но и през целия зимен сезон.
Това е от мен за днес, обещавам, че коледният дух няма да ме остави току-така и ще продължа да ви показвам още неща, поне докато зимата не свърши :D Ще се радвам, ако и на вас ви харесва!
Ще ги покажа в:







Коментари