Картички за Свети Валентин - Ден първи

Здравейте,
Май не ви се похвалих, че тази година слагам ново начало на моето крафт - хоби и от Коледа насам вече съм горд собственик на машинка за рязане и ембосване, с която ще мога да правя още по-хубави неща и вече започнах да я вкарвам в действие. Най-накрая! От много време отлагам този момент с купуването на такъв уред, но си дадох сметка, че с негова помощ проектите ми ще имат съвсем различен характер и вид, така че нямаше какво повече да чакам и реших и аз като повечето от вас да се хвърля в дълбоки води (което неминуемо ще се отрази и на моя джоб). Но какво да се прави - страст си ми е! 

Тази седмица минавам на любовна тематика, защото 14 февруари наближава с пълна сила. Подготвила съм една серия от картички, които реших да започна да ви ги показвам от сега. Както вече съм споменавала, харесвам Свети Валентин като празник, но не съм съгласна с това двама души, които се обичат да празнуват само в един-единствен ден, а и с годините вече не му обръщам чак толкова голямо внимание. Надявам се, че при повечето двойки това не е единственият повод за празнуване през годината, но пък е хубаво въпреки всичко да има всякакви празници.





Картичката направих по този скеч и цветова комбинация:

Challenges:






Коментари