Първата сватбена картичка

Здравейте,
Честита Баба Марта! Нека ни донесе много здраве, много усмивки и положителни емоции!
Предварително се извинявам за изключително дългата ми публикация, така че, ако не ви се чете, направо минавайте към снимките! =)
Днес ви показвам първата ми сватбена картичка в блога, която ми поръчаха да направя. Преди много време правих няколко за сватбите на мои приятелки, но не съм ги показвала тук. Тогава още го нямаше този блог, а и като се замисля - по-добре, защото са на светлинни години разстояние от това, което ще ви покажа сега.
Тя е в съвсем друг стил, нещо ново, по-различно от това, което съм показвала до момента. Така е, защото в нея съм вложила доста нови идеи и подходи, които предприемам за пръв път, като поставяне на плат (тюл), дистрес мастило, готови рози и нещо, от което останах много доволна - за пръв път правя релеф с ембосинг папка, в което се влюбих и убедих, че придава съвсем друг стил и образ на цялостната визия на картичката. Страшно съм доволна от крайния резултат.
Много е учудващо, че за година и половина така и не ми се е налагало да правя картички за такива поводи. Ами, така е, като никой не иска да се жени! ;) Надявам се да има повече такива поводи през тази година, защото е много приятно.
Малко се поулях със снимковия материал, но надявам се, че няма да ви отегча. А сватбата е съвсем прясна, беше вчера и нямах търпение вече да ви покажа картичката. Изчаках до днес, за да не я показвам предварително.



Красивата булка може би не я виждате за пръв път. Свалих я от сайта на Надеждинка. Реших да я оставя черно-бяла, най-вече от съображения, за да не я съсипя като се опитам да я оцветя. Въпреки всичко, мисля, че в този вариант е по-добре да си остане. Посипах обилно всичко със златна блестяща пудра.

С джобче за пари и един таг, на който да се напишат пожелания:




Нямаше как да не направя и плик за картичката. Влюбена съм в тези розички на Marianne. Купих си шаблона тези дни и веднага побързах да го използвам. Резултатът направо ме плени. Мисля, че често ще ги виждате от тук-нататък! =) Същото се отнася и за лейбълите на Spellbinders - уникални са!


Беше ми много приятно да я изработя, а поръчителката нямаше никакви претенции и специални изисквания, което още повече ми даде свобода на действие. Радвам се, че ми се довери напълно. От нея имам и още една голяма поръчка, която ще видите съвсем скоро. Всъщност, покрай другата поръчка, реши да ме помоли да й направя и картичката. Но за това - другия път!
Ами, това е! Пожелавам на младоженците вечна и неизгаряща любов, много здраве и едно здраво, прекрасно семейство!

Challenges:





Мисля, че комбинацията от червено и бяло е просто класическа и червеното контрастира по неповторим начин, така че не ми беше трудно да реша и моята булка да е с червени рози. Така се получи някак по-цветно, а за повече разкош и лукс, добавих и златно.










Коментари

  1. This is so gorgeous! The white looks really pretty! It makes the rose pop! :) Thanks you so much for playing along with the Simon Says Stamp Wednesday Challenge!

    ОтговорИзтриване
  2. Lovely card, well done! Thanks for joining us at The Crazy Challenge.

    groetjes, Ellen

    ОтговорИзтриване
  3. Gorgeous embossing folder and love the rolled roses! Thanks for joining us at The Curtain Call.

    ОтговорИзтриване
  4. Колко нежна картичка и булката, с този развят от вятъра воал създава едно романтично и (поне за мен) носталгично усещане. Защо не искат да се женят хората, незнам, при положение, че е такова прекрасно изживяване. А ти си се справила великолепно с пресъздаването му. Ще те очакваме отново в Хартиени вълшебства с все така красиви проекти!

    ОтговорИзтриване
  5. Beautiful peach envelope! Everything here is just gorgeous! Nice to see you at Curtain Call!

    ОтговорИзтриване
  6. Дес, прекрасно се е получило! Бяло, черввно и малко златно за разкош. Красива булчинска комбинация, наистина. :) И вдъхновението много ми хареса! Благодаря ти, че се включи в първото ми предизвикателство при Фурии!

    ОтговорИзтриване
  7. Beautiful card and envelope. Love the dry embossing, the pretty flower embellishments... just perfect. Thank you for playing along with us at the Curtain Call Inspiration Challenge.

    ОтговорИзтриване
  8. Чудесна е. Пожелавам ти тази година да имаш много поводи за сватбени картички! Успех и късмет и не забравяй да наминеш утре да видиш поста с победителите :) Поздрави, ТокБобок

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар