Албум за пътешествия

Здравейте, здравейте!
Пак се задавам с албум. Този е много специален за мен, защото е направен с много любов, за много любима моя приятелка, която преди месец някъде навърши 30 години. Реших, че трябва да й направя и един албум, защото тя много обича да снима и да пътешества също като мен. Думата "пътешествия" беше ключът и реших албумът да е на такава тематика. Н. е посетила страшно много места и мисля, че това беше най-подходящият вариант за нея. ☻ Вече съм абсолютно сигурна, че този тип албуми (пътешествените) са ми най-любими за изработка! Толкова се забавлявах, докато го правих, че не усещах как минава времето. =)
Искам да спомена, че съм използвала така харесваните прегъвки на Вили, която не престава да бъде прекрасно вдъхновение за всички ни, и колкото и да се чудех как да го направя по-раздвижен и малък, друго не ми дойде на ум. За пръв път правя такъв албум и този наистина е много различен от всички останали, много раздвижен, много жив. Страниците са формат А5, а в разгънато положение стават 33 х 15 см. Има и две страници, които представляват джобове, за да си слага там повечко снимки. Албумът е от 15 листа (30 страници). От вътрешната страна на всяка прегъвка има по два тага, на които Н. може да си записва важни неща около снимките.
Правих го с много любов, интерес и все едно за мен самата. Това беше причината и много трудно да се разделя с него, защото го изработих изцяло по мой вкус и ми стана много любим. Може би някой ден ще направя и за себе си такъв, но нали знаете приказката с босия обущар?!... =) Без повече думи, ви го показвам, защото и без това има страшно много снимки:


Колелото е важен елемент, защото тя много обича да кара.








 Една от най-любимите ми страници - първата:





Почти на всяка сгъвка направих джобче отвътре и в него пъхнах по две тагчета.




















Използвала съм предимно печати, дизайнерска хартия, пайети, изрязани елементи и много любов. =) Страшно съм доволна от крайния резултат и най-вече от това, че успях страшно много да я зарадвам. Тя също е творец и има поглед към тези неща и много й хареса. Надявам се и на вас! =) Хубава неделна вечер от мен!

Challenges:
21.07.14

Коментари

  1. What a gorgeous travel book! I love the colors. Thanks so much for playing along with the Anything Goes Challenge over at the Simon Says Stamp Wednesday Challenge Blog this week :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар