Сватбен албум за Дари и Цецо

Здравейте!
Вече нямам търпение да ви покажа един от последните ми сватбени албуми, който направих съвсем наскоро. Днес, всъщност е и денят на самата сватба. Той е много, много различен от всички останали, които съм правила досега и страшно много ми хареса идеята сватбените ми албуми да изглеждат по този начин и занапред. Бих определила страниците му като една много скромна и импровизирана mixed media. Оприличавам го с mix media - стила, заради многото техники, които съм използвала вътре - ембосинг, дистреси, печати, изрязани елементи и дизайнерска хартия. Постарах се всичко това да е концентрирано в краищата на страниците, а останалата част от тях оставих празна, за да може все пак снимките да изпъкват, тъй като те са най-важният акцент.
Много се радвам, че покрай тази поръчка се запознах с едно лъчезарно момиче, творец, което изцяло ми се довери и не спираше да ме зарежда с позитивизъм и смело заяви, че ще се получи най-хубавият албум, правен до сега. Именно това ми даде пълна свобода да импровизирам и да си позволя да пробвам нещо ново за мен, резултатът от което се хареса много и на двете ни. =) Диди, благодаря ти!
Показвам ви една дълга поредица от снимки:




























Дано не съм ви отегчила с толкова много снимки. Албумът е с размер 20 х 25 см и се състои от 25 листа (50 стр.). Първоначалната идея беше те да са декорирани само с дизайнерска хартия и изрязани елементи, но след това реших да декорирам всичко само с дизайнерски печати и изрязани елементи.

А ето още няколко кадъра на напълно завършения албум, попълнен с няколко снимки на младоженците от Дани:














Показвам ви и картичката, която направих към албума:



Ами, това е! Много съм доволна от това, че на младоженците страшно много им е харесал, а и че най-накрая успяхме да се запознаем с Дани!
Бързам да стегна сака и дим да ме няма. =) Хубави слънчеви и летни дни от мен!

Предизвикателства:

Коментари

  1. This is very pretty! Thanks so much for playing along with us over at the Simon Says Stamp Wednesday Challenge - Let's Be Clear!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар