Първата микс медия страничка

Здравейте,
много съм щастлива, че успях (макар и в последния момент, както винаги) да направя страничка за бебчето на Джиджи. ☺ Сигурно знаете, че семейството им се увеличи с още един малък член и за целта всички запретнахме ръкави да направим по нещо за малкия Емо. ♥

Началото не беше добро. Първият ми опит отиде в кофата за боклук. Радвам се, обаче, че поне от втория ми се получи с фона. Реших като основен акцент да поставя не нещо друго, ами снимчица на самия бебок, която най-добронамерено свалих от публикацията на Джиджи за малкия Емо. Тук е мястото да се извиня, ако съм сгрешила! Дано не ми се сърдиш, Джиджи! :D Реших, че ако прибавя снимка на главния герой, то така страничката ще стане персонализирана и съхраняването на един от първите запечатани моменти на бебо ще носи най-много радост и ще остане като ценен спомен. За съжаление нямах оригиналния файл, а след като свалих снимката от блога, тя остана с много малки размери. Доста по-добре щеше да е, ако е малко по-голяма, за да не се губи, но само с това разполагах.
Минах я през фотошоп, коригирах цветовете и придоби съвсем друго излъчване - една от причините страничката да е в тази гама. Фонът направих с перлени спрейове, които сама си забърках от едни перфектни перли, които залежават неизползвани вече с години в шкафа, и се очаровах от действието им, което не подозирах, че може да е толкова ефектно. Останалото се вижда - печати, мастила, ембосинг пудра, изрязани детайли, дизайнерски хартии, акценти и много любов.

Ето го фонът на страницата:


снимка от работния процес на работа:

... и вече готовата страничка:








Упорито се мъчих да уловя с фотоапарата недоловимия за него перлен блясък от спрейовете:




А ми, това е! ☺ За пръв път правя микс медия страничка и определено ми достави огромно удоволствие! Пожелавам на мъничкия Емо да расте много щастлив, здрав и обичан! ♥

Предизвикателства:

Коментари

  1. Дес, CAS изящество, както всяка твоя творба! <3 Тази обаче е по-специална за мен и съм трогната, че именно заради нас с Емо направи тази смела стъпка към арт журналните странички. Само мога да стискам палци да си се зарибила и да започнеш собствен! CAS арт журнал е нещо, което не съм виждала и много искам да видя реализирано от теб. :) Благодаря ти за милите думи!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Джиджи, както написах, удоволствието бе изцяло мое! Много се радвам, че ти хареса, а относно зарибяването - да, вече съм зарибена и то отдавна покрай теб и всички останали, които вървят по стъпките ти и дори започнах свой собствен журнал, но така и не завърших първата му страница и стои така. Дано намеря време да се заема с журнала и да го завърша един ден, както теб! =)

      Изтриване
  2. Интересная страничка! Спасибо от Киевского скрапклуба!

    ОтговорИзтриване
  3. Очень атмосферная страничка! Спасибо от Киевского скрапклуба!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар