Бебешки албум - дневник - Симеон

Здравейте,
днес ще ви покажа един от най-функционалните албуми, които съм правила до сега. Той е по-скоро дневник, защото в него има много място за водене на записки, а и основната му идея, всъщност, е точно такава - да запази най-ценната и интересна информация от първата годинка на Симеон. Неговата майка се постара много подробно да ми обясни и ме ориентира къде какво иска да се вмъкне, така че заслугата за чудесната подредба и идейност е изцяло нейна! Аз само реализирах този прекрасен проект, който ми легна на сърцето най-вече цветово и като функционалност.
Дневникът е полезен с побраната в него информация за детето от бременността, до първата му годинка. Има място за предистория, за ехографска снимка, за имунизациите и прегледите, таблица за растежа, първи думички, за любимите и първи неща, кръщенето... Отделен е джоб, в който да се помести вестник от деня, в който е роден, джобче за пъпчето, джобче за кичурче коса, място за отпечатъци и още много джобове с тагове, скрити в тях.
Албумът е доста дебеличък - побра общо 24 листа (48 стр.), половината за всички месеци от първата годинка, а другата за записки. Размерите са 21х15 см. Подгответе се за много снимки!!!






























































Challenge:
Simon Says: Something New - I used my new die (the frame on cover), new pad of papers and some new stamps

Коментари

  1. Beautiful binding and detailing! This album truly is a labor of love! Thanks so much for playing Simon Says Stamp Wednesday “Something New” Challenge!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар