Валентинка и първи опити с Brusho

Здравейте,
Вече имам нова мания е тя се казва Brusho! ☻ ♥ Като абсолютен фен на акварела, нямаше как просто да не се запаля по тях! Вече имам 12 цвята и не спирам да ги ползвам и експериментирам, но във времето ще ви показвам резултатите, защото имам още мнооого неща да показвам от миналата година!
В разгара на валентинската подготовка, реших и аз да направя нещо по тази тема и за да е бързо и лесно, изработих тази семпла картичка, която много ми легна на сърцето. Използвах една от най-любимите ми папки за релеф, бръшо с цвят Ost. Red и една от любимите ми щанци на Tim Holtz. Все любими неща общо взето ;)! За пръв път използвах кракле като акцент и го поставих върху сърцето. Получи се страхотен ефект.




Предизвикателства:
Включвам я и в играта на Картичкофурии - Шест години с тема № 103 Червено & Бяло (Свети Валентин & Баба Марта)

Весел и любовен уикенд! ♥

Коментари

  1. Страхотна картичка, Деси! Много нежна и оригинална! Харесват ми и папката за релеф, и сърцето с кракле и цвета на Brusho-то! Радвам се, че я включи при нас в The Crazy Challenge! Пожелавам ти късмет!
    Stefi DT

    ОтговорИзтриване
  2. nice card.
    Thank you for joining us at the Crazychallenge.
    Greetings Geesje

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар